duminică, 7 septembrie 2008

Dar eu si mai si!!!

>Am invatat ...
>ca
>sansele nu trebuie niciodata sa le pierzi.
> Acelea pe care le pierzi tu
> le
> prinde din zbor o alta persoana.
> Am invatat ca atunci cind porti pica si
> amaraciune fericirea se duce in alta parte.
>
> Am invatat...
> Ca
> ar trebui mereu folosite vorbe
> bune...Pentru ca
> miine poate
> va trebui sa le retragi.
> Am invatat ca un suris
> e un mod economic
> pentru a-ti imbunatati aspectul.
> Am invatat
> ca nu pot sa aleg
> cum ma simt...
> Dar pot mereu sa fac cite ceva.
> Am invatat...ca
> atunci cind fiul tau
> nou nascut iti tine degetul in micul lui
> pumn... s-a lipit de tine pentru toata viata.
>
> Am invatat...ca toti
> vor sa traiasca in virful
> muntelui...Dar toata fericirea si
> cresterea au loc in timpul urcusului.
>
> Am invatat ...ca trebuie sa te bucuri
> de calatorie si sa nu te gindesti doar la scopul ei.
>
> Am invatat ...
> ca e mai bine
> sa dai sfaturi doar in doua
> situatii...
> Cins sint cerute si cind
> de ele depinde viata cuiva.
>
> Am invatat
> ca cu cit irosesc mai putin timpul...
> mai multe lucruri reusesc sa
> fac.
>
> Este saptamina prieteniei...
> Demonstreaza prietenilor tai ca
> tii la ei.


by: Ana Rusu

Un comentariu: