sâmbătă, 1 august 2009

Ce este cuvintul..?

Ne aflăm cu toţii în ultima lună de vară, ce este cîntată de poeţi cu multă duioşie.
Miracolul parfumului lunii august,imi provoacă tentaţii , adesea explicabile , la o meditaţie solomonică.
Curiozitatea şi dorinţa de a percepe viaţa sunt vectorii raţiunii mele. Lungimea vectorilor e imensă!
În vizorul eu-lui meu este punctul de plecare spre cunoastere. Şi acest punct este simbolul omenirii- Cuvîntul!
-Ce este cuvîntul?
-O rostire de sunete?
-Un respiro?
-Un geamăt?
Dar întrebările vin şi vin!
Ele mă trezesc , mă uimesc, mă mulţumesc , doar prin răspunsuri de cuvinte.
Logic , trebuie să mă mulţumesc cu explicaţia din dicţionarul explicativ: Cuvintul- element al vorbirii omeneşti, de care este legat un sens.
Îmi permit pe o clipă sa i-au o pauză , ca să definesc sensurile cuvintelor ce-mi bat în urechi :
floare: - sărbatoare duminicală ,
soare : - prezentul comştient
pasăre: - avînt spre cunoaştere...
Cuvintele le potrivim cu drag , ca mărgelele în şirag pentru sine, pentru tine, pentru voi.
Să fim atenţi la înşirarea mărgelelor de cuvinte.


by : Anny

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu