marți, 4 august 2009

Lumea si eu!

Lumea este un enorm furnicar, iar eu aici sunt o furnică.
Soarele răsare , soarele apune într-o legitate nescrisă de noi.
Sub cupola enormă a bolţii cereşti soarele transmite razele sale conform deciziilor proprii spre lumea Terrei.
Energia solară este asimilată şi rumegată de Lume.
Unii mai harnici sau însemnaţi de Cer primesc mai multă energie , alţii mai moderat.
Mulţumesc Cerului de Energia dătătoare de viaţă ce am obţinut-o . Energia mă trezeşze , mă cultivă, mă implementează în furnicarul cotidian.
Prin puţinul efort , realizat de claca mare a Societăţii îmi aduc aportul de Om pentru Lume.
Speranţele îmi sunt mari. Avem multe de făcut.
Eu zilnic încerc să învăţ de la Lume înşelepciunea , principiile de-a făuri frumosul.
Încerc zilnic să creez pentru Lume originalitatea , irepetabilul de lucruri utile....
Lumea si eu este un Univers!
Lumea şi eu este un Întreg!


by Anny

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu