sâmbătă, 1 august 2009

Parerea mea despre "Ce este harul actoricesc...?"

Actorie.
Actor.
Teatru.
Piesă.
Dramaturgie.
Regie.
Regizor.
Cuvintele mă asaltează , mă impresionează.
Caut să le sistematizez , să-mi fie de ajutor.
Conţinutul , ce derivă dintr-o noţiune mă îndeamnă să conştientizez rolul şi importanţa , în ansamblu, a activităţii omului în actorie.
Adevăratul actor este omul înzestrat cu har Dumnezeiesc. Chemat la rampă , actorul talentat , aduce publicului mesajul piesei, cu toate aspectele artistice de exprimare , în aşa fel în cît spectatorul este vrăjit de el.
Suntem şi noi un grup de oameni, care avem chemarea inimii de a face Actorie.
Pricepirile şi buna înstruire urmăresc întotdeauna rezultatul. Zi de zi acumulăm pricepirile în Actorie.
Toţi actorii dorim sa avem marele Noroc sa fim onoraţi de Bunul Dumnezeu cu harul actoricesc.
Să aducem în scenă chipuri inedite. Fiecare rol să fie o poveste adevărată.
Harul actoricesc este o podoabă. Nu este dat ca toţi actorii să fie împodobiţi cu el.
Miracolul ne ajută.


by: Anny

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu