duminică, 2 august 2009

Cine sunt eu?

Stau la geam şi privirile îmi sunt aţintite la frunzele de pe un măr văratic.
Frunzele se clatină lin, ca într-un scrînciob împodobit cu dantele. Se veselesc. Stau la taifas.
- Ce le preocupă pe ele?
- Cine sunt?
- De unde vin?
- Încotro vor merge?
Curiozitatea mea întoarce spre mine.Aevea, celor frunze sunt şi eu o fiinţă ce oscilez uniform , ţinută de crengile puternice a pomului ce se numeşte - Familie.
Oscilînd de la înălţimea verticalităţii eu-lui meu, cuprind cu privirea imensitatea ţinutului natal ce-mi oferă verdele viu, azuriul cerului deasupra capului , trilurile încîntătoare ale păsărilor. E o feerie!
Divinitatea din jur are nevoie de sacrificiile noastre , ale oamenilor.
Personal îmi doresc mult să adun atom cu atom pentru a contempla moleculele cu energie dătătoare de splendoare.
Inima îmi zice : poţi şi trebuie să măreşti aptitudinile mişcărilor în spaţiu.
Mintea îmi dictează : acumulează virtuţile , fii demnă de acest pămînt, de neam, de viitorul lui.
Sunt o frunză în copacul Familiei.
Sunt un crez cu gînduri spre o lărgire fenomenală.
Sunt o speranţă a timpului ce vine.
Sunt un bob......
Sunt o floare.....
Sunt o suflare........


by Anny

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu